14364793_1799918890283898_7975021646846800206_nUtanc hadise !!! Hebsde olan jurnalist Fikret Feremezoğlunun xanımı Faiqe Nosretini ölkeden Deport etmek isteyirler. Xanıma bu haqda melumat verilib. Xanım Tebrizlidir ve körpe övladları var! Bu artıq qırmızı xettin keçilmesi demekdi! Qadınlar ve uşaqlaradan intiqam almaq hansı şeref kodeksine sığır?
Faiqe Nosreti:Məni öz diyarimdan qovullar Bizim toyda açılış cümləsi heç vaxt yadimdan çıxmaz:Fikrət bəy Bakını Təbrizlə birləşdirdi!gələnlər yəqin ki xatırlayar.məni incidən o deyil ki mənə niye təziq göstərirlər.mənə narahat edən odur ki niyə bu yolu seciblər?axı mən həmişə Azərbaycan ücün mübarize etmişəm.axi mən Təbrizdə bir Azərbaycanli görəndə qaça qaça gedmişəm demişəm nə lazımdi mənimdə yoldaşım Azərbaycanlıdı narahat olmayın burda tək deyilsiz.minnet deyil borcumdur.ona gorəki 13 ildir bu millət mənə hörmətlə yanaşıb deyəndəki haralısan demişəm Təbrizliyəm deyiblər Təbriz candir səndə bizim qanimizsan!Bari tarixe xəyanət etməyin.bari gücünüzu başqa yolla nümayiş etdirin!Fikrət həmişə Təbrizdə olanda mənə zarafla deyər ki sən Şəkililərə birdə cənub zonasına daha çox köməy edisən!deyəsən olar yerlilərindi.deyərəm mənim üçun fərqi yoxdi hamisi mənə yerlidi.Fikrətinən ailə həyati qurmaq dahada bu hissi məndə gücləndirdi.cox hayif olsun məni sənəd üzərində vətəndaş olmadiğim ölkəmdən qovurlar!!!!!!