14494867_1804978723111248_3211369988529225084_nDəyərli dostlarım! Nə olursa olsun mənim milli kimliyim və duyğularım imkan vermir ki, mən hər an Azərbaycanımız haqqında düşünməyim, yaxud da millətimizin düşdüyü bu ağır iqtisadi böhrana göre narahat olmayım. Və inanın, neçə illərdir mövcud hakimiyyət ilə apardığım mubarizə və ehtirazlarım bir başa bu amillərlə bağlı olmuştur. Təəsüflər olsun ki, rejim mənim səylərimin qarşısını namərdcə alaraq, öncə həpsimi təşkil etdi, sonradan isə öz doğma yurdumdan uzaqlaşmağıma nail oldu INTERPOLDAN sonra yeni zerbe vurmag mene niyatindadir. Azerbaycan vetendasdiğından çıxartmaq istəyir. Qeyd edim ki, yeni qanuna əsasən hakimiyyət istədiyi şəxsi azərbaycan vətəndaşlığından çıxarda bilər. Ey vaxt aşırı məni tənqid edən psevdopatriotlar! Siz hansı haqqla məni vetendasdiğından çıxartmaq istəyirsiniz?Həttda Azərbaycana və dövlətçiliyə qarşı çıxmaqda ittiham edirsiniz? Siz kimsiz axı? Nə oldu INTERPOL şantajı boşa çıxdı, alman keşfyyatına işləyir deməniz yetmədi, indidə bu cür məsuliyyətsiz ittihama əl atırsınız? Mən başa düşmürəm nə vaxtdan İlham Əliyev kimi bir diktator və onun korrupsioner ətrafı Azərbaycan demək olubdur? Mən İlham Əliyevin kriminal sistemini tənqid ediram, bir vətəndaş mövqeyimi ortaya qoymuşam. Əgər bu dövlətçiliyimizə və Azərbaycana qarşı çıxmaqdırsa, bəli, çıxmışam.

Riyad Əliyev