14670726_1815667125375741_5025991244193658814_n3 il həbs cəzası alandan sonra, 3 ilin yarım yatmışdım, deməli yarım müddət keçəndən sonra yerli məhkəməylə çıxa bilərdim. Bunu mənə vəkilim Dilqəm Ağayev başa saldı, amma həbs edən idarənin razılığı olmalı idi. Məni Bandotdel həbs eləmişdi.Gülməlidi, müəllimi Mütəşəkkil Cinayətlərə Qarşı Mübarizə İdarəsi həbs edir. Xəbərim olmayıb ki, Mən ya Ben Ladenəm ya Şamil Basayev. Deməli, vəkilim getdi Bandotdelin İstintaqının rəisi olan Emin Məmmdovla söhbətə. O, fantastik məbləğ istədi. Mən razılaşdım. (200.000 Manat) Dostlarıma xəbər yolladım, pul verildi. Mən Azadlıqdayam. Bandotdelin İstintaqının rəisi olan Emin Məmmdov indi Baş Polis İdarəsində işləyir.Baş Polis İdarəsi qardaşim Renat Əliyevi serlenerek hepsini təşkil etdi.Bu gun siyasi mehbuslar vetenine cevrilen,daha bir siyasi mehbusu artdir,Iki-qat Avropa cenpiyonu Azerbaycanin idman serefini qoruyan,xalqinin,milletinin namuslu ve qiryetli oglu Renat Əliyev narkotikle serlenerek heps olunub.Azerbaycan BAYRAGINI avropada qaldiran bir idmancinin,narkotikle hepis olunmasi hakimiyet terefinden verilmis siyasi sifarisdir.Renat Əliyev hec bir gunahi olmayan Azerbaycanin idman serefini qoruyan bur idmanci kimi derhal Azadliga buraxilsin.Renat Əliyevin serlenerek hepisde olmasi beynalxaq alemde milli idmanimiza ve milletimize ucaliq getirmeyen bir hepisdir.

Polkovnik Emin Məmmdov bu çirkin sifarişin icraçısıdır.